Tuesday, September 16, 2014

[14] Fun Run & Paksu

Fun run. Tujuan sebenarnya nak jumpa fitness instructor je. Nak discuss pasal kesihatan.

Tapi dia suruh datang sini, lari for fun. Even 5 km, it was obviously not fun for me. Mengah hoi! Tapi aku rasa ini permulaan yang baik.

Dari tengahari sampai ke petang, cari idea atau alasan untuk tak pergi ke putrajaya ni. Malas betuuullll. Tapi memandangkan esoknya, 16 Sept 2014 cuti sempena Hari Malaysia, alang2 lepas habis lari tu, balik ke Puchong terus, jumpa dengan anak2 buah. It's a good community, a lot of support, ini lebih kurang "usrah" ke arah fitness, so kalau kita down dengan kesihatan, ada yang support.

Kadang ada masa tu, rindu gila dengan anak2 buah ni. So straight from Putrajaya, terus balik Puchong. Having fun dengan anak2 buah yang 4 ni.

Empat weyh! Aku sedar aku bukanlah paksu yang best untuk anak2 buah aku ni. 26 tahun dah. Compare ngan pakcik aku yang melayan aku zaman aku kecik, sumpah fun. So i gotta do a lot of activities with this kids. Maybe hujung minggu ni nak bawak dorang g zoo negara kot? ke mana2 lah, just want to spend some times with them. Gotta go, chow!
Post a Comment