Wednesday, October 08, 2014

[19] Medical Certificate

It's 08102014, dan aku dapat MC untuk 2 hari lagi. Nak ikutkan, MC aku yang tinggal ada sehari lagi je, so either esok dikira EL atau kalau dah ok, datang jerla kerja besok ni.

Mulut masin gak aku ni. last week bebudak office kecoh dok tanya and arrange siapa yang kerja minggu ni. sebab ramai balik bercuti raya haji, dan dengan selambanya aku jawap "tak cuti, kalau rasa nak cuti nanti, aku amek MC jer" ni la padah dia. dah termakbul dah.

Things happened unexpected. Benda kecik je. terseliuh. tapi tak sangka plak bendanya serius. Sakit ni kafarah dosa. mungkin ada reason kenapa aku dapat macam2 penyakit tahun ni.

Darah tinggi, hypertension, mini batu karang, physical illness macam2. Pray for me, wish me well soon okay :)
Post a Comment