Friday, December 12, 2014

[20] Perpisahan

Erm.

Lately, terlampau banyak cerita pasal perpisahan kat sekeliling aku ni. Bukan clash couple ya. Ni tahap cerai berai laki bini. Hm, kena tau and fikir balik apa tujuan sebenar bernikah semua ni. Bukan nak bersuka2 je. Mesti ada tanggungjawab, tolak ansur dll. Aku tulis mcm aku ni ada pengalaman plak an?

Tapi tu lah, rasa sedikit takut tu ada. Kes curang, kes.. macam2 ah. Buat aku terfikir, takut jugak aku nak dirikan rumah tangga kalau tak prepare mental semua ni. Sorang sahabat aku ada cakap (dia da kahwin) "ada satu masa, memang kita akan rasa lebih baik aku membujang dari kahwin"

Fuh. sampai cemtu. 

Hey future Khairul Anuar.
Engko kalau dah kahwin nanti, engko tolong baca balik post ni.
Dan aku (26 tahun Khairul Anuar) nak engko buktikan engko tak ada langsung perasaan cenggitu.

Boleh janji?
try ah. ok night.
Post a Comment